Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset

Pitääkö minun rekisteröityä ennen kuin tilaan verkkokaupasta?

Voit tilata verkkokaupasta rekisteröitymättä, mutta kirjautumalla sisään asiakastilillesi nopeutat ostosten tekemistä jatkossa ja voit seurata tilauksesi etenemistä. Asiakastilin käyttö ei siis ole välttämätöntä tilauksen tekemiseksi.

Kuinka kauan tilauksen käsittely kestää?

Normaali toimitusaika tilauksilla on 1-3 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Joillakin tuotteilla ja ruuhka-aikoina toimitusaika voi olla pidempi.

Miksi minun tulee ilmoittaa puhelinnumeroni ja sähköpostiosoitteeni tilausta tehdessä?

Tarvitsemme nämä tiedot postitusta varten. Esimerkiksi SmartPostia käytettäessä Posti ilmoittaa automaatin avauskoodin tekstiviestillä. Emme koskaan luovuta mitään henkilökohtaisia tietojasi kolmannelle osapuolelle markkinointitarkoituksiin.

Mitkä toimitustavat ovat käytössä Juhlamaailma-verkkokaupassa?

Tuotteille valittavissa olevat toimitusvaihtoehdot riippuvat tilattavista tuotteista sekä lähetyksen painosta ja koosta. Tilausvaiheessa voit valita haluamasi toimitustavan tuotteille valittavissa olevista vaihtoehdoista.
-       Nouto Juhlamaailma-myymälästä
-       Nouto Postin pakettiautomaatista
-       Nouto lähimmästä Postista tai Postin palvelupisteeltä
-       Postin kotiinkuljetus

Mitä maksutapoja verkkokaupassa on mahdollista käyttää?

Käytössä on kaikki yleisimmät maksutavat: verkkopankki, pankki- ja luottokortit, mobiilimaksu, sekä OP- ja Klarna-lasku.

Haluan tilata tuotteita noudettavaksi huomiseksi myymälästänne, miten toimin?  

Voit tehdä tilauksen verkkokaupassamme ja valita kalenterista haluamasi noutopäivän valitsemastasi myymälästä. Tilaus on valmiina noudettavaksi valitsemanasi päivänä valitussa myymälässä, kun saat myymälästä tekstiviestin.  

Voinko tehdä tilauksen soittamalla tai sähköpostilla?

Tilauksen tekeminen ja maksaminen tapahtuu suojatussa yhteydessä pankin tai maksuntarjoajan palvelussa, jotta asiointi verkkokaupassamme olisi sinulle mahdollisimman turvallista. Tietoturvasi takaamiseksi asiakaspalvelumme ei voi vastaanottaa tai käsitellä maksutietoja puhelimitse tai sähköpostitse, joten tilaus tulee aina tehdä henkilökohtaisesti verkkosivujemme kautta.

Miksi tilaukseni ei mene läpi verkkokaupassa?  

Jos olet valinnut ostoskoriisi tuotteen, jota ei voi ostaa postitse/noutona, niin tilaus ei mene läpi. Esim. jos yrität tilata Palloboxin noutona myymälästämme, niin tilaus ei mene läpi, koska Palloboxi toimitetaan ainoastaan postilla.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluun, jos tästä huolimatta et saa tilaustasi läpi.

Löytyykö jotain tiettyä tuotetta jostain tietystä myymälästä?  

Tuotteen sivulta voit tarkistaa myymäläkohtaisen saatavuuden klikkaamalla Valitse toimitustapa -kohdasta Myymälänoudon alta Vaihda myymälä.

Voinko varata tuotteita myymälästä?

Normaali-aikana otamme varauksia vastaan puhelimitse, mutta kiireaikana emme valitettavasti pysty varaamaan tuotteita, jolloin kannattaa tehdä tilaus verkkokaupan kautta. 

Löytyykö varmasti jotain tuotetta myymälästä kuten verkkokaupan saatavuus kertoo? 

Emme pysty takaamaan, ettei sitä ole ehditty ostaa myymälästä sillä aikaa, kun olet matkalla myymäläämme. 

Voinko tilata Palloboxin noutona myymälästä? 

Ikävä kyllä Palloboxin voi tilata ainoastaan postin kautta toimitettuna, mutta meillä on palloasetelmia myynnissä myymälässä, joihin voi itse valita pallot ja ne pakataan kuljetuspussiin. Laatikon saa ainoastaan postin toimitukselle.

Missä tilaukseni on? 

Olet saanut lähetysvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiin, josta löytyy postin lähetystunnus, jolla pääset seuraamaan pakettisi kulkua www.posti.fi -sivustolla.

Laitoin vahingossa Palloboxi-tilaukselle saajaksi omat tiedot. Miten saan vaihdettua sen saajan osoitteeseen? 

Lähetä meille sähköpostilla asiakaspalvelu@juhlamaailma.fi viestiä siitä, niin voimme muuttaa osoitekortille oikeat tiedot.

Kuinka voin selvittää myymäläkohtaisen tuotteen saatavuuden verkkokaupasta?

Tuotteen sivulta voit tarkistaa myymäläkohtaisen saatavuuden klikkaamalla Valitse toimitustapa -kohdasta Myymälänoudon alta Vaihda myymälä.

Tuote on loppu haluamastani myymälästä, voitteko lähettää tuotteen toisesta myymälästä?

Myymälöiden välillä ei valitettavasti ole logistiikkaa. Jos tuotetta on saatavilla verkkokaupan varastolla, tuotteen voi tilata verkkokaupasta postitse omaan osoitteeseen.

Miksi verkkokaupan kassalla ei ole postitusvaihtoehtoja?

Jos jokin tilauksen tuote on loppu verkkokaupan varastolta, verkkokauppa ehdottaa vain noutoa myymälästä. Tuotteen saatavuuden voit tarkistaa tuotesivulta.
Lisäksi tietyissä tuotteissa on vain nouto toimitustapana, joka selviää tuotekuvauksesta. Noudettavia tuotteita ovat isokokoiset tuotteet, jotka eivät mahdu postitettaviin laatikoihin, sädesuihkut ja tähtisädetikut. Nouto voidaan valita toimitustavaksi vain myymälään, josta löytyy kaikkia samassa tilauksessa olevia tuotteita. Jos yhtä tilauksen tuotetta ei ole myymälässä, ei verkkokauppa ehdota kyseistä myymälää noutopaikaksi.

En saanut vahvistusta tilauksesta, miten toimin?

Kaikista onnistuneista verkkokauppaostoksista tulee sähköpostiin tilausvahvistus heti tilauksen jälkeen. Tilausvahvistus löytyy yleensä sähköpostista hakemalla sanoilla Juhlamaailma.fi -tilausvahvistus. Suosittelemme tarkistamaan myös roskapostikansion. Mikäli et jostain syystä saa tilausvahvistusta, mutta tiliäsi on veloitettu, ota yhteys verkkokaupan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@juhlamaailma.fi

Olen tilannut paketin noutona myymälästä. Voiko ystäväni noutaa sen?

Täytä tilausta tehdessäsi verkkokaupan kassalla Toimitusosoite-tietoihin ystäväsi tiedot, niin hän voi helposti noutaa tilauksen puolestasi.

Näin tuotteen myymälässä, mutta sitä ei ole myynnissä verkkokaupassa. Miksi?

Pääsääntöisesti koko valikoimamme löytyy verkkokaupasta. Ajoittain tulee poikkeuksia, jolloin yksittäisiä tuotteita löytyy vain myymälöistämme. Suuri osa leivontatuotteistamme on tällä hetkellä myynnissä vain myymälöissämme.

Haluan palauttaa tuotteita tilaukseltani, mutta en pysty tulostamaan palautuslomaketta sivuiltanne. Miten toimin? 

Jos ei ole tulostusmahdollisuutta, voi palautuslomakkeen tiedot kirjoittaa vaikka ruutupaperille tai lähettää tiedot meille sähköpostilla asiakaspalvelu@juhlamaailma.fi

Onko maksaminen turvallista?

Henkilö- ja maksutiedot käsitellään verkkokaupassamme aina suojatussa ja salatussa SSL-yhteydessä, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Maksutietoja, kuten maksajan henkilötunnusta, maksu- ja luottokortin numeroita tai muita tunnistetietoja, ei myöskään tallenneta.

Voinko maksaa Mobilepaylla? 

Sekä myymälässä että verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi Mobilepaylla.

Näin maksat MobilePaylla

1. Siirry verkkokaupassa kassalle.
2. Valitse maksutavaksi MobilePay.
3. Kirjaudu sisään MobilePayhin ja hyväksy maksu pyyhkäisemällä.

Laskulla maksaminen ei onnistunut ja tilaus keskeytyi, kun olin tunnistautunut pankkitunnuksilla verkkopankkiin. Kuinka toimin?

Laskun luotonmyöntäjä on OP Lasku tai Klarna-lasku. Maksutapahtuman keskeytykseen voi olla useita syitä. Nopein tapa on ottaa yhteyttä suoraan palvelun tarjoajaan.

Voinko tilata verkkokaupasta yrityksen nimellä laskulle?  

Juhlamaailma-verkkokauppa on suunnattu kuluttaja-asiakkaille, mutta yrityksille tarkoitetusta www.ilmapallokeskus.fi-verkkokaupasta voitte ostaa rekisteröityneenä laskulle. Voit myös ottaa yhteyttä yritysmyyntiimme asiakaspalvelu@ilmapallokeskus.fi tai 044 730 8546  

Voinko tilata heliumia ja noutaa sen joltain Agan palvelupisteeltä? 

Valitettavasti meillä ei ole käytössä tätä palvelua. Petikon Juhlamaailma-myymälästä saat vuokrattua 20 litran helium-pulloja. Meillä on myynnissä kaikissa Juhlamaailma-myymälöissä helium-kotipakkaus, jonka voi tilata noutona myymälästä.  

Jos minulla on omia palloja, voinko tulla myymäläänne täyttämään niitä?

Ikävä kyllä, emme voi myymälöissämme täyttää asiakkaan omia palloja, jos meillä ei ole samoja palloja myynnissä. Meillä on myynnissä helium-kotipakkaus, jolla voit itse täyttää pallot kotona. 

Haluaisin tilata ilmapalloja täytettynä, mutta en asu lähellä Juhlamaailman myymälää. Mistä saan ostettu ilmapallot heliumilla täytettynä muualla Suomessa?

Jos olet ostamassa pienempiä määriä palloja niin kannattaa katsoa Palloboxi-valikoimamme tästä. Nämä kaikki tuotteet ovat ostettavissa ja toimitettavissa koko Suomen alueella postitse. Lisäksi voit ostaa verkkokaupasta kaikki ilmapallot tyhjänä ja katsoa löytyykö täyttöpisteverkostostamme sinua lähellä olevaa yritystä. Listauksen yrityksistä löydät täältä. Näissä kaikissa yrityksissä onnistuu ilmapallojen täyttö heliumilla. Olethan kuitenkin yhteydessä sinua lähellä olevaan liikkeeseen suoraan niin saat heiltä ajantasaiset täyttöpalveluhinnat yms. tiedot. 

Voinko tilata palloja täytettynä puhelimitse? 

Normaalisti kyllä, mutta sesonkina, kuten vapun ja Halloweenin alla emme ota vastaan puhelimitse tilauksia. Silloin voit tehdä tilauksen verkkokaupan kautta ja noutaa ne seuraavana päivänä tai mennä suoraan myymälään ostamaan haluamasi pallot ja tuotteet. 

Kuinka kauan ostamani pallot lentävät? 

Annamme kumipalloille kolmen päivän lentotakuun ja foliopalloille viiden päivän lentotakuun. Kumipallot kannattaa tulla hakemaan mahdollisimman lähellä juhlia, että pallot ovat mahdollisimman hyvän näköisiä juhlissa.

Kuinka palautan tuotteen?

Tuotteillamme on kuluttajasuojalain 6. luvun mukainen 14 päivän ilmainen vaihto- ja palautusoikeus Suomessa. Palautuksen edellytyksenä on, että tuote on käyttämätön, ehjä, puhdas ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Palautusoikeus ei koske ripsiä, piilolinssejä, kosmetiikkaa, kasvomaaleja eikä intiimituotteita; kuten sukkahousuja, stay-up sukkia tai body-asuja. (Intiimituotteiden ja kosmetiikan vaihto tai palautus on mahdollista vain, jos tuote on virheellinen.)
1. Tulosta tästä -> vaihto- ja palautuslomake 
2. Täytä tiedot vaihdettavasta/palautettavasta tuotteesta.
3. Tuotevaihdon ollessa kyseessä, mainitse mihin tuotteeseen haluat tuotteen vaihtaa (muista mainita myös koko).
4. Lisää omat yhteystiedot.
5. Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti ja laita vaihto- ja palautuslomake paketin mukaan.
6. Palautettaessa käytä aina samaa kuljetusmuotoa kuin vastaanotettaessa (palautusosoite näkyy lomakkeessa). Postin asiakaspalautusnumeromme on: 605309. Palauta samaan asiakaspisteeseen, josta teit noudon.
7. Säilytä saamasi kuitti palautuksesta ja lähetystunnuksesta, kunnes maksu on palautunut tilillesi tai olet saanut korvaavan tuotteen tilalle.
8. Käsittelemme tuotevaihdon 2-3 arkipäivän kuluessa paketin meille saavuttua (rahapalautuksissa rahat palautetaan 14 päivän kuluessa).
9. Saat ilmoituksen, kun uusi pakettisi on noudettavissa.

Voiko verkkokaupan tuotteita palauttaa tai vaihtaa Juhlamaailma-myymälöissä?

Kaikki verkkokauppaostosten palautukset ja vaihdot tapahtuvat verkkokaupan kautta.

Verkkokauppa auki 24 h

Asiakaspalvelun puhelinpalvelu arkisin ma-pe 9-18 ja la 10-15.
Verkkokaupan tilauksiin liittyvät asiat:
sähköposti asiakaspalvelu@juhlamaailma.fi
puhelin +358 44 336 2999
Myymäläkohtaisissa kyselyissä kannattaa olla suoraan yhteydessä kyseiseen myymälään. Myymälöiden yhteystiedot löydät täältä.